І.
Бесіда для визначення загальної обізнаності дитини
(ПІБ, дата народження, домашня адреса, дитячий садок тощо);
(ПІБ, дата народження, домашня адреса, дитячий садок тощо);
ІІ.
Вивчення фонематичного розрізнення
звуків.
Дитині пропонується чотири картинки. З них потрібно
вибрати ту, на якій зображено предмет, назва якого починається з того самого
звуку, що і слово, яке вимовляє вчитель.
VІ. Визначення рівня розвитку здатності до саморегуляції дитини.
Дитині пропонується картка з набором безглуздих складів,
які вона повинна скопіювати.
ІІІ. Виявлення рівня розвитку
логічного мислення дитини, її мовлення, здатності до узагальнення.
Дитині пропонуються малюнки, які потрібно розкласти в
логічній послідовності подій і скласти за ними розповідь. За серією малюнків
зробити висновок, знайти спільне і відмінне між предметами;
ІV.
Виявлення обсягу уваги дитини, вміння розуміти інструкцію.
Дитині пропонується бланк, на якому зображені переплутані
лінії, і пропонується простежити лінію зліва направо, щоб визначити, де вона
закінчується.
V. Виявлення рівня розвитку мовлення дитини і обсягу словникового запасу.
Пояснити значення слова
«ведмідь», «літати», «кислий».
Нри сеу мав Кюл зу
жам
Комментариев нет:
Отправить комментарий