четверг, 12 апреля 2012 г.

Уніфіковані завдання для перевірки готовності дитини до навчання у першому класі


І. Бесіда для визначення загальної обізнаності дитини 
(ПІБ, дата народження, домашня адреса, дитячий садок тощо);

ІІ. Вивчення  фонематичного розрізнення звуків.
Дитині пропонується чотири картинки. З них потрібно вибрати ту, на якій зображено предмет, назва якого починається з того самого звуку, що і слово, яке вимовляє вчитель.



ІІІ. Виявлення рівня розвитку логічного мислення дитини, її мовлення, здатності до узагальнення.


Дитині пропонуються малюнки, які потрібно розкласти в логічній послідовності подій і скласти за ними розповідь. За серією малюнків зробити висновок, знайти спільне і відмінне між предметами;



ІV. Виявлення обсягу уваги дитини, вміння розуміти інструкцію.
Дитині пропонується бланк, на якому зображені переплутані лінії, і пропонується простежити лінію зліва направо, щоб визначити, де вона закінчується.

V. Виявлення рівня розвитку мовлення дитини і обсягу словникового запасу.
Пояснити значення слова
 «ведмідь», «літати», «кислий».

 VІ. Визначення рівня розвитку здатності до саморегуляції дитини.
 Дитині пропонується картка з набором безглуздих складів, які вона повинна скопіювати.
Нри сеу мав         Кюл зу жам


Комментариев нет:

Отправить комментарий